MSN Kullanmaya Devam Edin !
64
●9.009
- 17-07-2013, 03:07:54Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. - 25-07-2013, 00:32:10programfiles taki msn.exe ye sag tıklayıp uyumluluk modundan win95 yap hocam açılıyor msn eskisi gibi.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2013, 19:42:07ben yapamadım yarın tekrar deneyecegim... çok makbule geçer destek verirsen...
- 26-07-2013, 19:45:00msne devamdı zati
ama biri link göndediğinde yada dosya gönderdiğinizde
kapanıyor
- 28-07-2013, 17:25:24Üyeliği durdurulduArkadaşlar kıt akıllının birisi bana burdaki bu paylaşımdan siteme link verdiğim için eksi puan vermiş.

Be kıt akıllı sen bu paylaşımı yapaydın da kendi sitene link vermeyeydin. Ne tür insanlar takılıyor şu foruma yarabbim bi temizlenemedi şu forum.
