• 02-07-2013, 23:27:18
    #28
    Allah razı olsun bende bunu arıyodum
  • 03-07-2013, 00:57:49
    #29
    nefret ediyorum skypeden :=)
  • 10-07-2013, 19:37:43
    #30
    eyw saol deniyelim bakalım
  • 17-07-2013, 03:07:54
    #31
    MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
    Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?
    Teşekkürler.
  • 25-07-2013, 00:32:10
    #32
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?
    Teşekkürler.
    programfiles taki msn.exe ye sag tıklayıp uyumluluk modundan win95 yap hocam açılıyor msn eskisi gibi.
  • 25-07-2013, 00:43:47
    #33
    deneyeceğim
  • 26-07-2013, 19:42:07
    #34
    ben yapamadım yarın tekrar deneyecegim... çok makbule geçer destek verirsen...
  • 26-07-2013, 19:45:00
    #35
    msne devamdı zati ama biri link göndediğinde yada dosya gönderdiğinizde kapanıyor
  • 28-07-2013, 17:25:24
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kıt akıllının birisi bana burdaki bu paylaşımdan siteme link verdiğim için eksi puan vermiş.



    Be kıt akıllı sen bu paylaşımı yapaydın da kendi sitene link vermeyeydin. Ne tür insanlar takılıyor şu foruma yarabbim bi temizlenemedi şu forum.