Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
25-07-2013, 00:32:10
#32
MystiCaL_D3viL
Yatirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?
Teşekkürler.
programfiles taki msn.exe ye sag tıklayıp uyumluluk modundan win95 yap hocam açılıyor msn eskisi gibi.