Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?
Teşekkürler.
programfiles taki msn.exe ye sag tıklayıp uyumluluk modundan win95 yap hocam açılıyor msn eskisi gibi.