• 31-08-2013, 21:22:16
    #46
    Üyeliği durduruldu
    allah razı olsun hocam şükür kurtuldum şundan
  • 01-09-2013, 00:03:00
    #47
    En güzeli MSN
  • 10-09-2013, 15:52:26
    #48
    Skype kadar illet bir program olabilirmi yaa. Birde insanlara zorla dayatmaları yokmu nefret edttim.


    kamera ve ses olayı tam olarak çalışıyormu deneyen varmı?
  • 10-09-2013, 15:58:59
    #49
    Üyeliği durduruldu
    tşkler
  • 11-09-2013, 19:22:56
    #50
    Üyeliği durduruldu
    En güzeli skype
  • 13-09-2013, 10:23:18
    #51
    skype alıştık artık
  • 16-09-2013, 12:43:39
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler bende bir deneyeyim.
  • 21-09-2013, 23:42:25
    #53
    Üyeliği durduruldu
    uylumlulukdan windows 2000 yapın Acılır yapamayan arkadaşlar varsa pm atabilirler.
  • 25-09-2013, 19:51:44
    #54
    Üyeliği durduruldu
    ya ben kullanamıyorum kernel.dll hatası veriyo bi türlü düzeltemedim