MSN Kullanmaya Devam Edin ! - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Kullanmaya Devam Edin !
64
●
9.009
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
MSN Kullanmaya Devam Edin !
1
2
3
4
5
6
7
8
31-08-2013, 21:22:16
#46
foxteknolojinet
Üyeliği durduruldu
allah razı olsun hocam şükür kurtuldum şundan
01-09-2013, 00:03:00
#47
AaRadyOcU
En güzeli MSN
10-09-2013, 15:52:26
#48
eldorado
Skype kadar illet bir program olabilirmi yaa. Birde insanlara zorla dayatmaları yokmu nefret edttim.
kamera ve ses olayı tam olarak çalışıyormu deneyen varmı?
10-09-2013, 15:58:59
#49
yandex
Üyeliği durduruldu
tşkler
11-09-2013, 19:22:56
#50
FlowJS
Üyeliği durduruldu
En güzeli skype
13-09-2013, 10:23:18
#51
genebu
skype alıştık artık
16-09-2013, 12:43:39
#52
LordCode
Üyeliği durduruldu
Teşekkürler bende bir deneyeyim.
21-09-2013, 23:42:25
#53
Smokin
Üyeliği durduruldu
uylumlulukdan windows 2000 yapın Acılır yapamayan arkadaşlar varsa pm atabilirler.
25-09-2013, 19:51:44
#54
vidyocun
Üyeliği durduruldu
ya ben kullanamıyorum kernel.dll hatası veriyo bi türlü düzeltemedim
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler