• 26-06-2013, 14:02:23
    #19
    Üyeliği durduruldu
    tşkler hocam güzel bir anlatım olmuş umarım bi çok kişinin işine yaracak bir konu
  • 26-06-2013, 14:02:31
    #20
    mesajım bulunsun
  • 27-06-2013, 10:05:53
    #21
    3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
  • 27-06-2013, 20:46:32
    #22
    MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
    Bu değişikliği bizimle paylaşırsanız seviniriz. Teşekkür ederim.
  • 28-06-2013, 11:00:12
    #23
    ne yaparsanız yapın microsoft 2014'ün mart ayında msn sunucularını tamamen kapatacak ve kullanılamayacak..
  • 28-06-2013, 11:01:28
    #24
    skypede 10 kişi açıksa msn'de 4 kişi açık gözukuyor. mecburen skypeye geçtim
  • 29-06-2013, 00:44:08
    #25
    ikisini de iptal ettim pm yetiyor
  • 30-06-2013, 20:41:56
    #26
    çok yararlı bir makale olmuş. Skype kullanmaktan kurtuldum sonunda.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:41:56 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:59 --

    çok yararlı bir makale olmuş. Skype kullanmaktan kurtuldum sonunda.
  • 30-06-2013, 21:01:42
    #27
    her ne olursa olsun teknolojiye ayak uydurmak gerek bende başta alışamadım lakin kısa sürede alışılıyor .. HERŞEY ÖN YARGI TR toplumunda var bu