Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
30-06-2013, 21:01:42
#27
NeuStar
her ne olursa olsun teknolojiye ayak uydurmak gerek
bende başta alışamadım lakin kısa sürede alışılıyor ..
HERŞEY ÖN YARGI
TR toplumunda var bu