MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
Bu değişikliği bizimle paylaşırsanız seviniriz. Teşekkür ederim.