Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
27-06-2013, 20:46:32
#22
Extralarge
MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
Bu değişikliği bizimle paylaşırsanız seviniriz. Teşekkür ederim.