MSN Kullanmaya Devam Edin !
64
●9.009
- 21-10-2013, 20:18:21hayır hocam bende sorunsuz çalıştı.cahveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi paylaşımın süper kardeşim win8 kullanıyorum verdigin eklentiler sayesinde msnde yeniden oturum açabildim. msn tercih eden herkese tavsiye ederim.
inanmayan varsa pm göndersin uzaktan yardımla kendisi görsün :=) - 21-10-2013, 20:23:11Üyeliği durdurulduhttp://www.tamindir.com/messenger-reviver/indir/ bu programla actım bende
- 21-10-2013, 20:24:30demekki msn ye devam :=) ne varsa msn de var skypeye bir türlü alışamadım nedense eski günlerime arkadaşlarıma geri döndüm msn sayesinde :=)cahveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle