• 21-10-2013, 20:08:41
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msn kullanımı konusunda güzel haber hemen deniyeyim.
  • 21-10-2013, 20:17:37
    #56
    Üyeliği durduruldu
    hocam giremiyosun yeni sürüm yükle diye skype ye yönlendiriyor
  • 21-10-2013, 20:18:21
    #57
    cahveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam giremiyosun yeni sürüm yükle diye skype ye yönlendiriyor
    hayır hocam bende sorunsuz çalıştı.

    Konu sahibi paylaşımın süper kardeşim win8 kullanıyorum verdigin eklentiler sayesinde msnde yeniden oturum açabildim. msn tercih eden herkese tavsiye ederim.

    inanmayan varsa pm göndersin uzaktan yardımla kendisi görsün :=)
  • 21-10-2013, 20:23:11
    #58
    Üyeliği durduruldu
    http://www.tamindir.com/messenger-reviver/indir/ bu programla actım bende
  • 21-10-2013, 20:24:30
    #59
    cahveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demekki msn ye devam :=) ne varsa msn de var skypeye bir türlü alışamadım nedense eski günlerime arkadaşlarıma geri döndüm msn sayesinde :=)
  • 21-10-2013, 21:19:15
    #60
    Aynen devam kardeşim
  • 21-10-2013, 22:10:00
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler sorunsuz kullanıyorum.
  • 21-10-2013, 22:19:48
    #62
    Kullanıyorum da anlık 4-5 çevrimiçi ancak var sohbet edecek birisi yok.
  • 21-10-2013, 22:23:39
    #63
    skype kullanan biri bize mesaj attığında msn'e düşüyor mu?