Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
21-10-2013, 20:24:30
#59
NickNoLte
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
cahveci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.tamindir.com/messenger-reviver/indir/
bu programla actım bende
demekki msn ye devam :=) ne varsa msn de var skypeye bir türlü alışamadım nedense eski günlerime arkadaşlarıma geri döndüm msn sayesinde :=)