hocam giremiyosun yeni sürüm yükle diye skype ye yönlendiriyor
hayır hocam bende sorunsuz çalıştı.
Konu sahibi paylaşımın süper kardeşim win8 kullanıyorum verdigin eklentiler sayesinde msnde yeniden oturum açabildim. msn tercih eden herkese tavsiye ederim.
inanmayan varsa pm göndersin uzaktan yardımla kendisi görsün :=)