Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
30-06-2013, 20:41:56
#26
musevvid
çok yararlı bir makale olmuş. Skype kullanmaktan kurtuldum sonunda.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:41:56 -->-> Daha önceki mesaj 19:29:59 --
çok yararlı bir makale olmuş. Skype kullanmaktan kurtuldum sonunda.