MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?
Teşekkürler.