Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
17-07-2013, 03:07:54
#31
Yatirim
MystiCaL_D3viL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 parti programlara gerek kalmadan program files taki ufak bir değişikliklede msn açmak mümkün
Nasıl hocam ? Bilgi verebilirmisiniz ?
Teşekkürler.