Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hala MSN kullanıyorum skype hiç geçmedim, geçmeyide düşünmüyorum.
nasıl geçmediniz acaba ?

bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende