Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
30-05-2013, 00:13:23
#10
gangan
Crazy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben hala MSN kullanıyorum skype hiç geçmedim, geçmeyide düşünmüyorum.
nasıl geçmediniz acaba ?
bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende