Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
30-05-2013, 00:18:30
#11
Mf.Rub
Skype'da kişilere isim versek süperde isim veremiyoruz ben çoğu kişiyi
r10-nick olarak kaydettim
gitti hepsi
Onun haricinde sıkıntı yok.