Konu
MSN Kullanmaya Devam Edin !
24-06-2013, 04:02:44
#17
JaMeRoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende msn portable ile devam ediyordum kullanmaya ama arkadaş ekleme yada başkası tarafından eklenme olaylarında sorun yasiyordum umarım bunda böyle bir sorun yoktur