gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl geçmediniz acaba ?

bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende
C:/program files/ Msn dosyasına girin oradaki msnmsgr logosuna sağ tıklayıp Özellikler yapın, Uyumluluk modunu Windows 2000 seçin o şekilde açılıyor, eğer açılmaz ise diğer seçenekleri deneyin.