nasıl geçmediniz acaba ?
bende geçmek istemiyordum fakat msn açılmamaya başladı sürekli güncelleme çıkardı karşıma, mecbur yükledim bende
C:/program files/ Msn dosyasına girin oradaki
msnmsgr logosuna sağ tıklayıp Özellikler yapın, Uyumluluk modunu Windows 2000 seçin o şekilde açılıyor, eğer açılmaz ise diğer seçenekleri deneyin.