Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Skype'da kişilere isim versek süperde isim veremiyoruz ben çoğu kişiyi

r10-nick olarak kaydettim gitti hepsi Onun haricinde sıkıntı yok.
Skype hesabı olanlara isim verebilirsiniz, kişi listesinden bir kişiye tıkladığınızda sağda konuşma kısmında en üstte kişinin adı yazıyor üstüne geldiğinizde yan tarafında düzenleme simgesi var. Oradan değiştirebilirsiniz.