burak_57 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güncel EFT/Havale Ücretleri
161
●32.321
- 20-09-2010, 00:07:08İş Bankası:
1. Havale Ücreti: atm den 3 Tl interaktifden kesinti olmadı şuana kadar belkim yıllık işletim ücreti aldığındandır bilmiyorum
3. Hesap İşletim Ücreti:
iki otomatik ödeme talimatı verildiğinde yıllık hesap işletim ücreti alınmıyor.
bu öğrenci için ne gerekiyor tam olarak
örnek öğrenci olarak kaydettirdim hesap işletim kesintisi olmaması için üni okuyorum üni. bitince mesela öğrencilikten çıkıyoruz ozaman iptal ediyorlarmı onu yoksa bi kez yaptığında ömürbuyo öylemi kalıyor
?*
- 20-09-2010, 00:20:43Her dönem gidip vermeniz gerekiyor. Vermediğiniz sene çekiyorlar ancak tekrar belgeyi götürürsen geri yatırıyorlar..karal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2010, 16:54:09vakıfbank hesap işletim ücreti alıyor 40 küsür civarı bir rakam öğrenci vs. farketmiyor bi faturaya otomatik ödeme talimatı verildiğinde hesap işletim ücreti alınmıyor.
- 20-09-2010, 17:39:26Bende almıyor. Otomatik ödeme talimatım da yok. Ancak öğrenciyim. Hesabımda da para var ve aktif olarak kullanıyorum :SO_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2010, 01:39:33çoğu yerde ve kişilerde aynı sistem uygulanmıyor bankalarda sanırsam bazı atmlerde havale farklı iken diğer illerin bazı atmlerinde havale ücreti farklı oluyor mesela ve diğer işlemlerdede ya sistemleri bankaların tam işlevsel değil yada kesebildikleri kişilerden kesiyolar ücretleri anlamadım gittidenizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2010, 13:19:46Yanlışınız var,öğrenim döneminizle ilgili belgeyi götürürseniz.Örneğin; 2 senelik yüksek lisans..vs gibi götürürseniz kesinti yaşamazsınız.WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle