• 19-09-2010, 23:52:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    burak_57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana kıyak geçiyo bank askya galiba benden nedense hem havale hemde eft lerde ücret alıyorlar verirken ne faiz nede kolay para yok bizde diyorlar sonrada babalar gibi işlem ücreti alıyolar.
    Mesajın yazıldığı tarihe hiç baktınız mı ?
  • 19-09-2010, 23:58:31
    işcep kullanıyorum uzun zamandır unuttum ücretleri hepsi ücretsiz olunca
  • 20-09-2010, 00:07:08
    İş Bankası:
    1. Havale Ücreti: atm den 3 Tl interaktifden kesinti olmadı şuana kadar belkim yıllık işletim ücreti aldığındandır bilmiyorum
    3. Hesap İşletim Ücreti:
    iki otomatik ödeme talimatı verildiğinde yıllık hesap işletim ücreti alınmıyor.
    bu öğrenci için ne gerekiyor tam olarak

    örnek öğrenci olarak kaydettirdim hesap işletim kesintisi olmaması için üni okuyorum üni. bitince mesela öğrencilikten çıkıyoruz ozaman iptal ediyorlarmı onu yoksa bi kez yaptığında ömürbuyo öylemi kalıyor ?*
  • 20-09-2010, 00:20:43
    karal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş Bankası:
    1. Havale Ücreti: atm den 3 Tl interaktifden kesinti olmadı şuana kadar belkim yıllık işletim ücreti aldığındandır bilmiyorum
    3. Hesap İşletim Ücreti:
    iki otomatik ödeme talimatı verildiğinde yıllık hesap işletim ücreti alınmıyor.
    bu öğrenci için ne gerekiyor tam olarak

    örnek öğrenci olarak kaydettirdim hesap işletim kesintisi olmaması için üni okuyorum üni. bitince mesela öğrencilikten çıkıyoruz ozaman iptal ediyorlarmı onu yoksa bi kez yaptığında ömürbuyo öylemi kalıyor ?*
    Her dönem gidip vermeniz gerekiyor. Vermediğiniz sene çekiyorlar ancak tekrar belgeyi götürürsen geri yatırıyorlar..
  • 20-09-2010, 16:54:09
    vakıfbank hesap işletim ücreti alıyor 40 küsür civarı bir rakam öğrenci vs. farketmiyor bi faturaya otomatik ödeme talimatı verildiğinde hesap işletim ücreti alınmıyor.
  • 20-09-2010, 17:39:26
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vakıfbank hesap işletim ücreti alıyor 40 küsür civarı bir rakam öğrenci vs. farketmiyor bi faturaya otomatik ödeme talimatı verildiğinde hesap işletim ücreti alınmıyor.
    Bende almıyor. Otomatik ödeme talimatım da yok. Ancak öğrenciyim. Hesabımda da para var ve aktif olarak kullanıyorum :S
  • 21-09-2010, 01:39:33
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende almıyor. Otomatik ödeme talimatım da yok. Ancak öğrenciyim. Hesabımda da para var ve aktif olarak kullanıyorum :S
    çoğu yerde ve kişilerde aynı sistem uygulanmıyor bankalarda sanırsam bazı atmlerde havale farklı iken diğer illerin bazı atmlerinde havale ücreti farklı oluyor mesela ve diğer işlemlerdede ya sistemleri bankaların tam işlevsel değil yada kesebildikleri kişilerden kesiyolar ücretleri anlamadım gitti
  • 21-09-2010, 13:15:39
    Bende alınmayan hesap işletim ücreti :S
  • 21-09-2010, 13:19:46
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her dönem gidip vermeniz gerekiyor. Vermediğiniz sene çekiyorlar ancak tekrar belgeyi götürürsen geri yatırıyorlar..
    Yanlışınız var,öğrenim döneminizle ilgili belgeyi götürürseniz.Örneğin; 2 senelik yüksek lisans..vs gibi götürürseniz kesinti yaşamazsınız.