• 21-09-2010, 13:28:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışınız var,öğrenim döneminizle ilgili belgeyi götürürseniz.Örneğin; 2 senelik yüksek lisans..vs gibi götürürseniz kesinti yaşamazsınız.
    Ne yani adam 4 yıllık üniversiteye başlayacak 4 sene almıyorlar mı ? Her sene nasıl kayıt yaptırıyorsak hersene de gidip verilmesi gerekiyor diye biliyorum.
  • 22-09-2010, 07:52:20
    Ziraat Bankası yıllık 10 TL mi alıyor?
  • 23-09-2010, 14:02:39
    Ziraat Bankası:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 0.18TL
    3. Hesap İşletim Ücreti: 10TL/yıl

    bunlar doğrumu ve bi arkadaş birşeyler söyledi atm den para yatırınca kendi hesabıma para kesiyorlar mı
  • 23-09-2010, 14:42:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ziraatte her ay 500 lira para dönerse eğer kesinti olmuyor 3 aylık dönemlerle 10 lira kesiyor eğer ortalama 500 lira dönmezse hesapta
  • 23-09-2010, 14:46:45
    şu an en mantıklı görülen ziraat bankası. Eft ücretli havaleden ucuz diğer banlkalara göre. Bilgilendirme için teşekkürler. Garanti hesap işletim ücreti yıllık 29x2 olması lazım.
  • 23-09-2010, 14:47:32
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani adam 4 yıllık üniversiteye başlayacak 4 sene almıyorlar mı ? Her sene nasıl kayıt yaptırıyorsak hersene de gidip verilmesi gerekiyor diye biliyorum.
    Benim belgelerim eksik olmasına rağmen,4 sene boyunca hiç bi' kesinti olmadı.Bankaya gidipte konuşmadım sadece hesabı açtırırken öğrenci bilgilerini verdim o kadar..
  • 23-09-2010, 15:05:52
    S3L0c4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat Bankası:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 0.18TL
    3. Hesap İşletim Ücreti: 10TL/yıl

    bunlar doğrumu ve bi arkadaş birşeyler söyledi atm den para yatırınca kendi hesabıma para kesiyorlar mı

    evet doğru ama eft sanırım şuan 0,22 tl oldu.
    hesabında 250 tl üstü para olduğu zaman hesap işletim ücretide ödemiyorsun.
    Ben kullanıyorum ve çok memnunum :-)
  • 30-09-2010, 12:16:07
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet doğru ama eft sanırım şuan 0,22 tl oldu.
    hesabında 250 tl üstü para olduğu zaman hesap işletim ücretide ödemiyorsun.
    Ben kullanıyorum ve çok memnunum :-)
    Bu bilgi kesin doğru mu? Ona göre konuyu hemen düzenleyeceğim.
  • 06-10-2010, 11:39:00
    Arkadaşlar Yapı kredi öğrenci hesabı için (Havale ve Yıllık vergi ücreti : 0) Okuldan öğrenci belgesi istiyorlar mı ?