• 11-10-2010, 19:11:17
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    size birşey danışmak istiyorum: benim vakıf bankta hesabım var ama para yok şuanda ama aynı gün yatırmayı düşünüyorum. Ve gittigidiyor.com dan alışveriş yapmak istiyorum. Yarın gidip internet veya telefon bankacılığı için başvursam, aldığım ürünün fiyatını eft/havale ile masrafsız yapabiliyor muyum acaba?
  • 11-10-2010, 20:00:03
    BayKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, ....

    Öncelikle flood (çift mesaj) yapmışsınız. Bold yazılı olanı silin veya report edin Mod'lar silsin. Bunu forum acemiliğine verip hoş karşılarlar umarım...

    Ben Vakıfbanktan EFT/Havele işlemlerini bedelsiz yapıyorum ama maaş ve otomatik ödemelerim var. Sanırım yeni kullanıcı ise masraf alacaklardır
  • 14-10-2010, 17:15:12
    Arkadaşlar Hesap açtım ama sorularım. var

    18 yaş altı olduğum için internet bankacılığını sorunsuz bir şekilde kullanabilirmiyim?
    Banka kartı çıkarttım kendi adıma ancak velim ile beraber almam gerekiyormuş. işbankasında böyle bir olay yoktu kendim alabiliyordum kartı bu doğrumu ?
  • 14-10-2010, 17:23:35
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka kartı çıkarttım kendi adıma ancak velim ile beraber almam gerekiyormuş. işbankasında böyle bir olay yoktu kendim alabiliyordum kartı bu doğrumu ?
    Öyle dedilerse öyledir. Yapıcak bir şey yok.
  • 14-10-2010, 17:24:55
    Ya afersiniz ota .b.ka veli yahu altı üstü kendi adıma gelen kartı alacağım. Umarım internet şubesini kullanmak istediğimde sorun çıkmaz. Değil mi ?
  • 14-10-2010, 17:39:27
    Üyeliği durduruldu
    Ziraat bankası da eft ücretini 1 tl yapmış
  • 14-10-2010, 17:42:44
    _TopraK_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat bankası da eft ücretini 1 tl yapmış
    Verdiğin bilgi için teşekkür ederim, konuyu güncelledim.
  • 14-10-2010, 17:48:49
    Backlink Hizmetleri
    Akbank'ın güncel havale eft ücretleri nedir ?
  • 04-01-2011, 13:12:42
    İşbankasının eft ve havale ücretlerinde bir değişiklik var mı halkbanka para göndermem gerekiyor şimdiden teşekkürler..