Öncelikle flood (çift mesaj) yapmışsınız. Bold yazılı olanı silin veya report edin Mod'lar silsin. Bunu forum acemiliğine verip hoş karşılarlar umarım...
Ben Vakıfbanktan EFT/Havele işlemlerini bedelsiz yapıyorum ama maaş ve otomatik ödemelerim var. Sanırım yeni kullanıcı ise masraf alacaklardır