BayKus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, ....

Öncelikle flood (çift mesaj) yapmışsınız. Bold yazılı olanı silin veya report edin Mod'lar silsin. Bunu forum acemiliğine verip hoş karşılarlar umarım...

Ben Vakıfbanktan EFT/Havele işlemlerini bedelsiz yapıyorum ama maaş ve otomatik ödemelerim var. Sanırım yeni kullanıcı ise masraf alacaklardır