Arkadaşlar Hesap açtım ama sorularım. var
18 yaş altı olduğum için internet bankacılığını sorunsuz bir şekilde kullanabilirmiyim?
Banka kartı çıkarttım kendi adıma ancak velim ile beraber almam gerekiyormuş. işbankasında böyle bir olay yoktu kendim alabiliyordum kartı bu doğrumu ?