Yanlışınız var,öğrenim döneminizle ilgili belgeyi götürürseniz.Örneğin; 2 senelik yüksek lisans..vs gibi götürürseniz kesinti yaşamazsınız.
Ne yani adam 4 yıllık üniversiteye başlayacak 4 sene almıyorlar mı ? Her sene nasıl kayıt yaptırıyorsak hersene de gidip verilmesi gerekiyor diye biliyorum.