MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güncel EFT/Havale Ücretleri
161
●32.321
- 02-09-2010, 12:59:17Kapatırken sorarlarsa diyeceğim benMoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık değişmez o yüzden şikayetle falan uğraşmam önceden ingbank kullanıyordum ücretlenmişti geçen sene sonu hemen kapattırdım bankasyaya geçtim
şimdi bankasya ücretlendirdi havale eft yi onu da kapatıcam.
Bu soruna ek olarak benim arada parada yatırmam yada çekmem gerekiyordu ama bankasya atm leri heryerde olmadığından sorun yaşıyordum epey mesafe gitmem gerekiyordu bu açıdan da şikayetimi belirticem yetersiz şube ve atmniz var diye
ingbankta daha rahattım valla.
Neyse ben artık ziraat bankasını düşünüyorum.Şimdi bu tip bir bankadan açtırsak yarın onlarda ücretlendirir en iyisi ziraat alsın ama az alsın eft ücretini. - 16-09-2010, 18:22:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.3 farklı otomatik ödeme mi? yoksa 3 ay olarak mı?gkhnfnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2010, 23:19:493 farklı otomatik ödeme talimatı ayrıca ceb şubesinde havale/eft ücretsizWebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2010, 23:21:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.YararlanamıyorSisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2010, 23:22:34Konuyu güncelledim. Teşekkürler.gkhnfnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2010, 17:41:36webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki İş Bankası ? veya farklı bi banka biliyormusunuz
Şahsen ben öyle dedim şikayetinizi ileticem diye not aldı.