• 01-09-2010, 14:43:55
    #73
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi düzeltmişsin bir kısmını sanırım teşekkürler.Yanlız burda çok az banka var burdakinin 2-3 katı banka vardır onlarıda ekleyelim.Bende alternatif arayıştayım da burda olmayıp sitesinden öğrendiğim olursa yazarım şu bankada şöyleymiş diye.
    Valla süper olur. Ben de alternatif banka arıyorum. Şimdilik Vakıfbank'tan memnunum ama EFT'ye ödediğim para da az değil. Adı sanı duyulmamış bankalara bakmak lazım aslında. Onların bir komisyon alacağını düşünmüyorum.
  • 01-09-2010, 15:04:31
    #74
    zıraat banka degılmı
  • 01-09-2010, 15:08:16
    #75
    muhammed006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zıraat banka degılmı
    Bu sorunun sebebi ne? Eğer şartlarını biliyorsan yaz, biz de öğrenelim
  • 01-09-2010, 15:14:30
    #76
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sorunun sebebi ne? Eğer şartlarını biliyorsan yaz, biz de öğrenelim

    Havale ücretsizmiş , eft ise 6.000 TL'nin altındaki her işlem için 0,15 TL+BSMV (zaten birkaç arkadaşta 16-18 kuruş falan diye yazmış konuda) makul görünüyor ufak tefek paralar için 2 tl eft parası ödemek yerine max 20 kuruş gayet uygun.


    Hesap işletim ücretide 3 ayda bir 10 tl yazıyordu.1 otomatik ödeme talimatı verirseniz onuda almıyorlarmış.
  • 01-09-2010, 15:16:36
    #77
    Yılda 40TL ediyor yani. Bunu da konuya ekleyeyim.
  • 01-09-2010, 15:18:01
    #78
    Valla ben ziraatı gözüme kestirdim hiçbirzamanda uçmayacak bir banka bu tip ücretlerde kalıcı çözüm olabilir benim için,1 tanede otomatik ödeme talimatı verir hesap işletim ücretiyle de uğraşmam
  • 02-09-2010, 09:38:32
    #79
    Bnk asyada bitti artık ücretsiz olayı buyrun yeni tarife İnternet Şubemizi kullanarak yapacağınız havale işlemleri için işlem başına 0,75 TL, EFT işlemleri için 2,00 TL işlem ücreti alınacaktır.
  • 02-09-2010, 10:21:33
    #80
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    macrocin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bnk asyada bitti artık ücretsiz olayı buyrun yeni tarife İnternet Şubemizi kullanarak yapacağınız havale işlemleri için işlem başına 0,75 TL, EFT işlemleri için 2,00 TL işlem ücreti alınacaktır.
    Bank Asya'nın tek artısı ücretsiz olmasıydı zaten artık kullanmaya değmez bank asya
  • 02-09-2010, 10:44:37
    #81
    bank asya ile çalışanlar bankayı arayıp havale ve eft ücretsiz olduğu için bankanızı kullanıyordum artık gerek kalmadı diyebilir Şahsen ben öyle dedim şikayetinizi ileticem diye not aldı.