KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi düzeltmişsin bir kısmını sanırım teşekkürler.Yanlız burda çok az banka var burdakinin 2-3 katı banka vardır onlarıda ekleyelim.Bende alternatif arayıştayım da burda olmayıp sitesinden öğrendiğim olursa yazarım şu bankada şöyleymiş diye.
Valla süper olur. Ben de alternatif banka arıyorum. Şimdilik Vakıfbank'tan memnunum ama EFT'ye ödediğim para da az değil. Adı sanı duyulmamış bankalara bakmak lazım aslında. Onların bir komisyon alacağını düşünmüyorum.