• 28-02-2009, 10:52:18
    #28
    hesap açılışında bir para yatırmanız gerekiyor.
    bu miktar 6 TL olmak zorunda değil, ben akbankta 20 lira yatırmıştım ama kartım geldiğinde gidip aynen geri çektim
  • 01-03-2009, 00:37:52
    #29
    Galiba ING Bankta minimum 6TL para yatırmak durumundasın.
  • 01-03-2009, 00:40:50
    #30
    sunucuoptimizasyon.com
    1. Banka Adı: Akbank T.A.S.
    2. Havale Ücreti: Öğrenciyseniz havale ücreti alınmıyor. Btmlerden havale ücretsiz. Şubeden 1 tl.
    3. EFT Ücreti: Yuh diyorum ama maalesef 3 tl.
    4. Yıllık Kart Ücreti: Öğrencilerden alınmıyor. Ama diğer bankalarla aynı olması lazım 6 ayda bir 20-25 lira.
  • 01-03-2009, 11:10:11
    #31
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Banka Adı: Akbank T.A.S.
    2. Havale Ücreti: Öğrenciyseniz havale ücreti alınmıyor. Btmlerden havale ücretsiz. Şubeden 1 tl.
    3. EFT Ücreti: Yuh diyorum ama maalesef 3 tl.
    4. Yıllık Kart Ücreti: Öğrencilerden alınmıyor. Ama diğer bankalarla aynı olması lazım 6 ayda bir 20-25 lira.
    ama hizmet kalitesi 0 bence.
    2. senem oldu herhangi bir artısını görmedim desem doğrudur (sadece btmlerden ücretsiz transfer olayı güzel, oda dün 5 liramı yedi sağolsun..)
    En kısa zamanda akbankı kapattırıp başka hesaplar açmayı düşünüyorum o sebeplen..
  • 01-03-2009, 11:24:29
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende akbank , garanti , ingbank ve işbank kullanıcısı olarak

    en kısa zamanda akbank ve garantiyi kapatılmasını öneririm.. Boşuna adamlara gerçekten para veriyoruz. Gerçekten çok fazla alıyorlar paraları.
  • 01-03-2009, 11:29:38
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim bildiğim kadarı ile Yıllık Kart Ücreti alınması yasal değil. Tüketici haklarına bildirdiğinizde bankalar ücreti geri vermek zorunda kalıyorlar.
  • 01-03-2009, 11:32:19
    #34
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli Arkadaşlar;
    Sitede arattım ve buldum ancak güncel bilgiler değildi. Bir hesap açtırmayı düşünüyorum. İnternet Bankacılığı kullanacağım. En hesaplısını arıyorum. Acaba aşağıdaki sorularımı çalıştığınız bankaya göre yanıtlama şansınız olabilir mi?
    Ayrıca şunu da belirtmem gerekiyor sanırım. Ben öğrenciyim. Bu sebeple kimi bankalar indirim yapıyor veya kart ücreti almıyor diye işittim. Eğer doğrulama şansınız olursa sevinirim.
    Selamlar, Saygılar
    ------------------
    1. Banka Adı:
    2. Havale Ücreti:
    3. EFT Ücreti:
    4. Yıllık Kart Ücreti:
    -----------------------
    Arkadaşlardan edinilen bilgiler doğrultusun hazırlanmıştır. Kesin bilgiyi çalışmayı düşündüğünüz bankaya sorarak edinebilirsiniz.
    Yapı Kredi Bankası:
    1. Havale Ücreti: 0.95TL (Öğrenci: 0TL)
    2. EFT Ücreti: 2.5TL
    3. Yıllık Kart Ücreti: 35TL (Öğrenci: 0TL)
    İş Bankası:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 1TL
    3. Yıllık Kart Ücreti: 25-35TL (Öğrenci: 0TL)
    HSBC Bank:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 2TL
    3. Yıllık Kart Ücreti: 45TL
    Türkiye Finans Katılım Bankası:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 0TL
    3. Yıllık Kart Ücreti: 20TL
    Bank Asya:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 0TL
    3. Yıllık Kart Ücreti: 0TL
    ING Bank:
    1. Havale Ücreti: 0TL
    2. EFT Ücreti: 0TL
    3. Yıllık Kart Ücreti: 0TL
    Not: Hesap açılışında 6TL alıyorlar. Bu tutar hesabınıza hiç dokunulmaksızın aktarılıyor.
    Saydiğin son 2 banka adı EFT ücreti ve yıllık kart kesimi yapmiyorsa bunuda alayım o zaman
  • 01-03-2009, 11:34:51
    #35
    İş banktan kıbrıstaki şubeye havale yapıyorum 2,5 Ytl kesiyor nedense :S
  • 01-03-2009, 11:36:39
    #36
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene 2 kat arttırıldı tüm ücretler
    kart ücreti 90 lira oldu
    hangi banka o?