Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Banka Adı: Akbank T.A.S.
2. Havale Ücreti: Öğrenciyseniz havale ücreti alınmıyor. Btmlerden havale ücretsiz. Şubeden 1 tl.
3. EFT Ücreti: Yuh diyorum ama maalesef 3 tl.
4. Yıllık Kart Ücreti: Öğrencilerden alınmıyor. Ama diğer bankalarla aynı olması lazım 6 ayda bir 20-25 lira.
ama hizmet kalitesi 0 bence.
2. senem oldu herhangi bir artısını görmedim desem doğrudur (sadece btmlerden ücretsiz transfer olayı güzel, oda dün 5 liramı yedi sağolsun..)
En kısa zamanda akbankı kapattırıp başka hesaplar açmayı düşünüyorum o sebeplen..