• 25-02-2009, 15:22:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    13 yaşımdan beri Yapı Kredi hesabım var. Babamın bile kredi kartı yok. Memnunum. EFT ücreti çok pahalı ama... Havale ücretli olduğu halde benden neden ücret alınmıyor diyordum. Demek ki öğrenciymişim. Bank Asya ipleri koparmış bu arada. :-o
  • 26-02-2009, 23:40:25
    #20
    güzel konu olmuş, henüz kullanmayanlara: akbank'tan uzak durun, herşey çok pahalı (1 kere açmış oldum henüz kapatma fırsatım olmadı )
    Temmuz 14'ten sonra (18 oluyorum ) Yapı Kredi, İş Bankası ve Bank Asya hesabı açarım büyük ihtimal

    Bu arada bildiğim kadarıyla garantide iyi (hele cepbank 10 numara bir şey ) garanti kullanan varsa fiyatları yazabilir mi?
  • 27-02-2009, 04:27:19
    #21
    ING Bank aldım arkadaşlar. Kesinlikle tavsiye ederim.

    Havale: 0
    EFT: 0
    Aylık/Yıllık Ücret: 0

    Sadece benden 6TL bir ücret aldılar. O da aynen hesabımda gözüküyor. Yani anladığım kadarıyla hesabınıza aktarıyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.
  • 27-02-2009, 09:32:15
    #22
    Peki garanti bankası öğrenci için hesap işletim ücreti alıyor mu? Ben öğrenci olduğumu ekstra olarak gidip bildirmedim ama ayda 2 kere 30'ar tl kesiyorlar.
  • 27-02-2009, 09:49:26
    #23
    Bence en iyisi bankasya. Bir ara denizbank kullanıyordum ücretsizdi geçen pazartesi eft yapayım dedim 1,5 ytl ücret koymuşlar.
  • 27-02-2009, 15:33:02
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hepsi müşteri sayısı artınca ücretli yapıyor bu havale, EFT ücretlerini.
  • 27-02-2009, 16:47:31
    #25
    Üyeliği durduruldu
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DeÄŸerli ArkadaÅŸlar;
    Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. En azından öğrenciden başka bildiğiniz havale, EFT ve kart ücreti almayan banka var mı? Ya da EFT için 1 TL gibi cüzi bir ücret alan...
    Selamlar, Saygılar
    Şekerbankta sanırım eft ve havale ücreti yok. Ayrıca Farukta belirtmiş Türkiye Finans Katılım Bankasında da yok.
  • 27-02-2009, 16:51:47
    #26
    iyiki ogrencilerden almıyorlar..bilgilendirdiin için saol
  • 27-02-2009, 16:59:59
    #27
    quale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekerbankta sanırım eft ve havale ücreti yok.
    Bundan emin misin acaba? Eğer öyleyse ilk mesaja bunu da yazmak isterim. İlgin için teşekkür ederim.

    Selamlar