Memnunum. EFT ücreti çok pahalı ama... Havale ücretli olduğu halde benden neden ücret alınmıyor diyordum. Demek ki öğrenciymişim.
Bank Asya ipleri koparmış bu arada. :-o
161
●32.321
Memnunum. EFT ücreti çok pahalı ama... Havale ücretli olduğu halde benden neden ücret alınmıyor diyordum. Demek ki öğrenciymişim.
Bank Asya ipleri koparmış bu arada. :-o
)
) Yapı Kredi, İş Bankası ve Bank Asya hesabı açarım büyük ihtimal 
) garanti kullanan varsa fiyatları yazabilir mi?