güzel konu olmuş, henüz kullanmayanlara: akbank'tan uzak durun, herşey çok pahalı (1 kere açmış oldum henüz kapatma fırsatım olmadı )
Temmuz 14'ten sonra (18 oluyorum ) Yapı Kredi, İş Bankası ve Bank Asya hesabı açarım büyük ihtimal

Bu arada bildiğim kadarıyla garantide iyi (hele cepbank 10 numara bir şey ) garanti kullanan varsa fiyatları yazabilir mi?