ING Bank aldım arkadaşlar. Kesinlikle tavsiye ederim.

Havale: 0
EFT: 0
Aylık/Yıllık Ücret: 0

Sadece benden 6TL bir ücret aldılar. O da aynen hesabımda gözüküyor. Yani anladığım kadarıyla hesabınıza aktarıyorlar. Kesinlikle tavsiye ederim.