13 yaşımdan beri Yapı Kredi hesabım var. Babamın bile kredi kartı yok. Memnunum. EFT ücreti çok pahalı ama... Havale ücretli olduğu halde benden neden ücret alınmıyor diyordum. Demek ki öğrenciymişim. Bank Asya ipleri koparmış bu arada. :-o