Valla ben ziraatı gözüme kestirdim hiçbirzamanda uçmayacak bir banka bu tip ücretlerde kalıcı çözüm olabilir benim için,1 tanede otomatik ödeme talimatı verir hesap işletim ücretiyle de uğraşmam