Bu sorunun sebebi ne? Eğer şartlarını biliyorsan yaz, biz de öğrenelim
Havale ücretsizmiş , eft ise 6.000 TL'nin altındaki her işlem için 0,15 TL+BSMV (zaten birkaç arkadaşta 16-18 kuruş falan diye yazmış konuda) makul görünüyor ufak tefek paralar için 2 tl eft parası ödemek yerine max 20 kuruş gayet uygun.
Hesap işletim ücretide 3 ayda bir 10 tl yazıyordu.1 otomatik ödeme talimatı verirseniz onuda almıyorlarmış.