bank asya ile çalışanlar bankayı arayıp
havale ve eft ücretsiz olduğu için bankanızı kullanıyordum artık gerek kalmadı diyebilir

Şahsen ben öyle dedim şikayetinizi ileticem diye not aldı.
Kapatırken sorarlarsa diyeceğim ben

artık değişmez o yüzden şikayetle falan uğraşmam önceden ingbank kullanıyordum ücretlenmişti geçen sene sonu hemen kapattırdım bankasyaya geçtim

şimdi bankasya ücretlendirdi havale eft yi onu da kapatıcam.
Bu soruna ek olarak benim arada parada yatırmam yada çekmem gerekiyordu ama bankasya atm leri heryerde olmadığından sorun yaşıyordum epey mesafe gitmem gerekiyordu bu açıdan da şikayetimi belirticem yetersiz şube ve atmniz var diye

ingbankta daha rahattım valla.
Neyse ben artık ziraat bankasını düşünüyorum.Şimdi bu tip bir bankadan açtırsak yarın onlarda ücretlendirir en iyisi ziraat alsın ama az alsın eft ücretini.