MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bank asya ile çalışanlar bankayı arayıp havale ve eft ücretsiz olduğu için bankanızı kullanıyordum artık gerek kalmadı diyebilir Şahsen ben öyle dedim şikayetinizi ileticem diye not aldı.
işe yarayabilir ancak yukarıdan alınan bir kararsa değişeceğini sanmıyorum