bank asya ile çalışanlar bankayı arayıp
havale ve eft ücretsiz olduğu için bankanızı kullanıyordum artık gerek kalmadı diyebilir

Şahsen ben öyle dedim şikayetinizi ileticem diye not aldı.
işe yarayabilir ancak yukarıdan alınan bir kararsa değişeceğini sanmıyorum