WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani adam 4 yıllık üniversiteye başlayacak 4 sene almıyorlar mı ? Her sene nasıl kayıt yaptırıyorsak hersene de gidip verilmesi gerekiyor diye biliyorum.
Benim belgelerim eksik olmasına rağmen,4 sene boyunca hiç bi' kesinti olmadı.Bankaya gidipte konuşmadım sadece hesabı açtırırken öğrenci bilgilerini verdim o kadar..