Ziraat Bankası:
1. Havale Ücreti: 0TL
2. EFT Ücreti: 0.18TL
3. Hesap İşletim Ücreti: 10TL/yıl

bunlar doğrumu ve bi arkadaş birşeyler söyledi atm den para yatırınca kendi hesabıma para kesiyorlar mı