Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet doğru ama eft sanırım şuan 0,22 tl oldu.
hesabında 250 tl üstü para olduğu zaman hesap işletim ücretide ödemiyorsun.
Ben kullanıyorum ve çok memnunum :-)
Bu bilgi kesin doğru mu? Ona göre konuyu hemen düzenleyeceğim.