S3L0c4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraat Bankası:
1. Havale Ücreti: 0TL
2. EFT Ücreti: 0.18TL
3. Hesap İşletim Ücreti: 10TL/yıl

bunlar doğrumu ve bi arkadaş birşeyler söyledi atm den para yatırınca kendi hesabıma para kesiyorlar mı

evet doğru ama eft sanırım şuan 0,22 tl oldu.
hesabında 250 tl üstü para olduğu zaman hesap işletim ücretide ödemiyorsun.
Ben kullanıyorum ve çok memnunum :-)