Her dönem gidip vermeniz gerekiyor. Vermediğiniz sene çekiyorlar ancak tekrar belgeyi götürürsen geri yatırıyorlar..
Yanlışınız var,öğrenim döneminizle ilgili belgeyi götürürseniz.Örneğin; 2 senelik yüksek lisans..vs gibi götürürseniz kesinti yaşamazsınız.