Bende almıyor. Otomatik ödeme talimatım da yok. Ancak öğrenciyim. Hesabımda da para var ve aktif olarak kullanıyorum :S
çoğu yerde ve kişilerde aynı sistem uygulanmıyor bankalarda sanırsam bazı atmlerde havale farklı iken diğer illerin bazı atmlerinde havale ücreti farklı oluyor mesela ve diğer işlemlerdede ya sistemleri bankaların tam işlevsel değil yada kesebildikleri kişilerden kesiyolar ücretleri anlamadım gitti