O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vakıfbank hesap işletim ücreti alıyor 40 küsür civarı bir rakam öğrenci vs. farketmiyor bi faturaya otomatik ödeme talimatı verildiğinde hesap işletim ücreti alınmıyor.
Bende almıyor. Otomatik ödeme talimatım da yok. Ancak öğrenciyim. Hesabımda da para var ve aktif olarak kullanıyorum :S