burak_57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana kıyak geçiyo bank askya galiba benden nedense hem havale hemde eft lerde ücret alıyorlar verirken ne faiz nede kolay para yok bizde diyorlar sonrada babalar gibi işlem ücreti alıyolar.
Mesajın yazıldığı tarihe hiç baktınız mı ?