İş Bankası:
1. Havale Ücreti: atm den 3 Tl interaktifden kesinti olmadı şuana kadar belkim yıllık işletim ücreti aldığındandır bilmiyorum
3. Hesap İşletim Ücreti:
iki otomatik ödeme talimatı verildiğinde yıllık hesap işletim ücreti alınmıyor.
bu öğrenci için ne gerekiyor tam olarak
örnek öğrenci olarak kaydettirdim hesap işletim kesintisi olmaması için üni okuyorum üni. bitince mesela öğrencilikten çıkıyoruz ozaman iptal ediyorlarmı onu yoksa bi kez yaptığında ömürbuyo öylemi kalıyor

?*
Her dönem gidip vermeniz gerekiyor. Vermediğiniz sene çekiyorlar ancak tekrar belgeyi götürürsen geri yatırıyorlar..