• 19-07-2007, 21:37:48
    #55
    Alıntı
    Hakkaten yazık yaw arkadaşlar eğri oturup doğru konuşalım adamın nslerine yönlenmiş domain sayısı bellidir. Beğenilmesse rağbet görmez bu birinci mantık yolu
    Alan adını bir müddet sürekli ücretsiz olarak dagıttılar.Bizim Türk milletimiz mantıgı ''nerede beleş oraya yerleş'' hesabında nereye yerleştiklerini bilemedi.
    Şimdi mantıklı olarak bakmayı bir kez daha denermisiniz lütfen ?
  • 19-07-2007, 21:59:44
    #56
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan adını bir müddet sürekli ücretsiz olarak dagıttılar.Bizim Türk milletimiz mantıgı ''nerede beleş oraya yerleş'' hesabında nereye yerleştiklerini bilemedi.
    Şimdi mantıklı olarak bakmayı bir kez daha denermisiniz lütfen ?
    Kb den daha ucuz veren yerler var herhalde 1400 tane bedava alan adı dağıtmadılar değilmi inan bu konuda kb ye karşı çok haksızsınız bir çıkarım yok kb ye karşı ama kb bence çoğu konuda haklı.Kaliteli hizmet olmasaydı kimse gidipte ordan almazdı örnek turkticaret herşeyi yapıyor ama akıllı bilinçli nerde kim gider oraya siz gidermisiniz sizce ?
  • 19-07-2007, 22:13:12
    #57
    hostpolice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kb den daha ucuz veren yerler var herhalde 1400 tane bedava alan adı dağıtmadılar değilmi inan bu konuda kb ye karşı çok haksızsınız bir çıkarım yok kb ye karşı ama kb bence çoğu konuda haklı.Kaliteli hizmet olmasaydı kimse gidipte ordan almazdı örnek turkticaret herşeyi yapıyor ama akıllı bilinçli nerde kim gider oraya siz gidermisiniz sizce ?
    Hostpolice sen once bu işleri iyice bir arastır ondan sonra yorum yap bence yaptıgım yorumları okudum yazılanlarla yazdıklarının alakası yok bugun en buyuk firmalar turkticaretle calısıyor adamlar ne oldugunu bilmiyorlar turkticareti bilenler sadece internet işleriyle ugrasanlar bizim gibi adamlar sen aynı hizmeti daha ii yap 50 ytl ye onlar 75 ytlye yapsın gidip ondan alırlar burda kbyi kotulemiyoruz konu nerden nereye geldi zaten sadece hersey gorundugu gibi degildir bir firma kuruldugunda iyidir super hizmet veriyordur sonra kendiniz bozmustur olamaz mı kb dun gecemi yaptı bu kadar insanı bell ibir zamanda oldu hersey onun için yorum yazarken herseyi dusunerek yorum yazmanı öneririm benim hakkımdada bilip bilmeden yorum yapmıstın hatırlıyosan.
  • 19-07-2007, 23:11:56
    #58
    Allah Allah boş konusmayı ne kadar çok seviyorsunuz yahu

    Önce o adam kadar ondan sonra eleştirin. Konuda kapansın. Bir icraatınızı görelim adam almış gitmiş işte helal olup tebrik etmek varken ne bu msjlar saçma sapan .... herkes kendi bacagından asılır...

    Başarılar kabe
  • 20-07-2007, 00:27:01
    #59
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Allah boş konusmayı ne kadar çok seviyorsunuz yahu
    Önce o adam kadar ondan sonra eleştirin. Konuda kapansın. Bir icraatınızı görelim adam almış gitmiş işte helal olup tebrik etmek varken ne bu msjlar saçma sapan .... herkes kendi bacagından asılır...
    Başarılar kabe
    hazmetmek kolay değil sonuçta hepiniz aynı camiia içindesiniz tebrik edeceğinize kötülüyorsunuz ve kötülenecek bir yanı yok çok haklısın arkadaşoım konuyu takip ediyorum gerçekten bu mesajı görünce insanlık ölmemiş dedim.
  • 20-07-2007, 00:52:20
    #60
    ölmedi tabi.... Hepimizin ekmeği yahu bende bu işten geçiniyorum . niye yapıosunuz hayat geyik zaten bosverin
  • 20-07-2007, 01:10:18
    #61
    hostpolice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazmetmek kolay değil sonuçta hepiniz aynı camiia içindesiniz tebrik edeceğinize kötülüyorsunuz ve kötülenecek bir yanı yok çok haklısın arkadaşoım konuyu takip ediyorum gerçekten bu mesajı görünce insanlık ölmemiş dedim.
    tamam, hayat güzel herşey sizin bildiğiniz gibi böyle devam edin gençler
  • 20-07-2007, 01:18:39
    #62
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam, hayat güzel herşey sizin bildiğiniz gibi böyle devam edin gençler
    genç derken kendinizi kasdettiniz sanırım hayat güzel ama bazı şeyleri kabullenmek lazım ahmet bey nede olsa hayatın acı gerçekleri bunlar.
  • 20-07-2007, 01:24:29
    #63
    hostpolice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genç derken kendinizi kasdettiniz sanırım hayat güzel ama bazı şeyleri kabullenmek lazım ahmet bey nede olsa hayatın acı gerçekleri bunlar.
    ben 10 defa cevap yazdım sen hala anlamıyorsun, kendi bildiğini söylüyorsun. Bizde bu iş içinde 1 senedir varız çok eski değiliz ama yine senden iyi biliyoruz. ben genelleme yapmaya çalışırken siz KB ye yorumluyorsunuz, bir firma illa ömür boyunca iyi hizmet verecek diye bir şart yok bunu kabullenin, dün türkticaret vardı o bitti isimtescil geldi şimdi oda bitecek sıraya başkası gelecek bu herkes için geçerli KB içinde bizim içinde herkes içinde, konuyu fazla uzatmayalım yeterince uzadı ve başlıktan çıktı.