Allah Allah boş konusmayı ne kadar çok seviyorsunuz yahu

Önce o adam kadar ondan sonra eleştirin. Konuda kapansın. Bir icraatınızı görelim adam almış gitmiş işte helal olup tebrik etmek varken ne bu msjlar saçma sapan .... herkes kendi bacagından asılır...
Başarılar kabe
hazmetmek kolay değil sonuçta hepiniz aynı camiia içindesiniz tebrik edeceğinize kötülüyorsunuz ve kötülenecek bir yanı yok çok haklısın arkadaşoım konuyu takip ediyorum gerçekten bu mesajı görünce insanlık ölmemiş dedim.