• 19-07-2007, 13:40:40
    #46
    Bu kb.com.tr'den de sahibinden de hiç hazzetmem.Msnde bi kere reseller için görüşme yapmıştık görüşme yaptığımız için nerdeyse normal fiyattan daha pahalıya satmaya çalıştı.Hmen msne mail geldi siparişiniz falan dedim nooluyo Çok yakın bi arkadaşımın da konusu vardı biriki hafta önce ona da nasıl küfür ettiği belgelerle kanıtlıydı.Hostbulda da olumsuz yorum yapanlara verdiği ters cevaplardan belli.

    Bu arada herkes heryeri basıyor anlamadım gitti.Sanırım artık bu devirde beline silah takan mafya oldu Daha doğrusu Polat Alemdar

    Ayrıca devletin kimliğiyle gelen birisine orada keleşler meleşlerle kurşun sıkılırsa o devlet de orayı haritadan siler unutmayın
  • 19-07-2007, 13:45:18
    #47
    ben o amacı kastetmedim.gelir misafirim olur.oturur konuşuruz çay kahve vs ikram ederim.yani konuşarak olayı tatlıya bağlarım.

    uzaktan klavyeye basarak olmaz öyle.maksat yüzyüze görüşüp doğruyu yanlışı beraber ayırt etmek
  • 19-07-2007, 13:47:51
    #48
    permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kb.com.tr'den de sahibinden de hiç hazzetmem.Msnde bi kere reseller için görüşme yapmıştık görüşme yaptığımız için nerdeyse normal fiyattan daha pahalıya satmaya çalıştı.Hmen msne mail geldi siparişiniz falan dedim nooluyo Çok yakın bi arkadaşımın da konusu vardı biriki hafta önce ona da nasıl küfür ettiği belgelerle kanıtlıydı.Hostbulda da olumsuz yorum yapanlara verdiği ters cevaplardan belli.

    Bu arada herkes heryeri basıyor anlamadım gitti.Sanırım artık bu devirde beline silah takan mafya oldu Daha doğrusu Polat Alemdar

    Ayrıca devletin kimliğiyle gelen birisine orada keleşler meleşlerle kurşun sıkılırsa o devlet de orayı haritadan siler unutmayın
    Alıntının Sadece Son Cümlesine Cevap Vereyim. Kimsenin Devlete Kurşun Sıkacağı Yok Sıkmaya Gücüde Yetmez Bu Bir İkincisi Oraya Gelen Şahıs Devlet Adına Gelmiyor Konuyu Yanlış Yonlere Çekmeyelim İyi VAlla CEbinde Rozeti Olan Baş Kessin Dediğim dedik Yapsın Bizde Oturup Eyvallah Diyelim Yok Oyle Yağma
  • 19-07-2007, 13:53:35
    #49
    Mekan basmalar karsılıklı davetler kelesler webmaster forumunda konusulan konulara bak meta tagları degistirmek lazım

    Bırakan böle seyleri herkes işini yapsın sorunu olan varsa gitsin adamın yerine orda haletsin buraya yazınca ne oluyor haloluyor mu sorunlar hayır..

    Vrt konusuna gelince ben kimseye simdiye kadar yorum yapmadım bir yeri kotulemedim konuya bakıcam buldugumda buraya yazarım ne oldugunu kolay gelsin
  • 19-07-2007, 13:53:52
    #50
    LeXMaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntının Sadece Son Cümlesine Cevap Vereyim. Kimsenin Devlete Kurşun Sıkacağı Yok Sıkmaya Gücüde Yetmez Bu Bir İkincisi Oraya Gelen Şahıs Devlet Adına Gelmiyor Konuyu Yanlış Yonlere Çekmeyelim İyi VAlla CEbinde Rozeti Olan Baş Kessin Dediğim dedik Yapsın Bizde Oturup Eyvallah Diyelim Yok Oyle Yağma
    Tamam o adam gelip astığım astık yapamaz (yaparsa yasal yollarla hakkınızı arasınız ya da iş aşırı boyuta gelirse kendinizi savunursunuz) ama kimse de ne olursa olsun devletin güvenlik gücüne kurşun sıkamaz.Hele bu eylem topluca yapılırsa işte o zaman ortalık karışır.
  • 19-07-2007, 14:00:48
    #51
    permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam o adam gelip astığım astık yapamaz (yaparsa yasal yollarla hakkınızı arasınız ya da iş aşırı boyuta gelirse kendinizi savunursunuz) ama kimse de ne olursa olsun devletin güvenlik gücüne kurşun sıkamaz.Hele bu eylem topluca yapılırsa işte o zaman ortalık karışır.
    Mesajım Kople Yanlış Anlaşılmış Ben Kimseyi Savunmuyorum Yada Yermiyorum . SAdece Demek İstediğim Gittiği Yerde Ben Guvenlik Gorevlisiyim İsteidğimi Yaparım Diyemez .Kaldiki Şikayet EDersin Demişsin Gelen Guvenlik Gorevlisi Kimi Kime Şikayet Ediyorsun Biraz Garip Olmaz Mı

    Son Olarak Herşey Konuşularak Çözülmeli Bunun Dışındaki Tüm Yontemler İnsanlık Dışıdır!!!
  • 19-07-2007, 14:13:01
    #52
    Kilitleyin konuyu geçin bence çok uzadı..
  • 19-07-2007, 18:35:27
    #53
    Üyeliği durduruldu
    GenisTurkish Ne oldu daral geldi galiba...
  • 19-07-2007, 20:17:03
    #54
    Hakkaten yazık yaw arkadaşlar eğri oturup doğru konuşalım adamın nslerine yönlenmiş domain sayısı bellidir. Beğenilmesse rağbet görmez bu birinci mantık yolu ikincisi burası TÜRKİYE / DİYARBAKIR herkes anayasa bağlıdır hak hukuk kuralı geçerlidir. Hakszılığa uğradıysan mağdursan açarsın davanı alırsın tazmınatını olay bu kadar basit. Herkes işini yapsın eline rozetini alan ona ne amaçla verilmişse o rozet o amaçta kullansın. kişisel amaçları için makamını kullanan bir insan ....'dır. Unutmayın herkesin babası arkası var kimse gelip böylesine güzel bir forumda çok değerli coder arkadaşlarımızla bu işi prof anlamda yapan arkadaşlarımızın önünde gelip klavye dayılığı yapmasın kendini sadece o davranışıyla rezil eder. Diyeceğim bunlar bana göre bu konunun çoktan kapatılması hatta silinmesi lazımdı Kategori Modları tarafından. R10 Etiğine Aykırı bence. Herkese iyi çalışmalar dilerim sağ duyulu olmaya seviyeli olmaya davet ediyorum herkesi iyi günler..