Turkchat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle sizden ricam nasıl karbilisim hakkında güzel yazan arkadasları güzelce dinliyorsanız bu sözlerimide dinlemeniz.
Ne kadar güzel bir şirket hakkında güzel şeyler söylenmesi.Ve her şirket ins. güzel yorumlar alır.Kimsenin satışına şirketine leke sürmek olmadıgımı bilmenizi isterim.
Ben 4-5 yıldır bir şirkette calısıyorum.Bayilik alarak'dan internet hizmetleri veriyorum.Şu zamana kadar hiç bir şirket ile sorun yasamamıstım.Referanslarımda bir çok resmi site oldugundan dolayı gündüzleri 1-2 saat sitenin kapalı durması benim için ölümdü.Neyse yine *** şirketi ile 1 yıllık anlasma yaptım ve calısıyordum hiç bir şikayetim yoktu.1 yıllık anlasma sürecim doldu ve bu arada bu arkadasların harddiski yandı hadi bende baska yer arıyayım dedim.Karbilisim'İ iyi bir yer sanmıştım.Buradan 1 yıllık ödeme yapıp hizmet aldım.Aradan 1 hafta geçti halen açılmadı BU SIRADA BENİM TÜM SİTELERİM KAPALIYDI.1 hafta 1 gün sonra yine her zaman yaptıgım gibi aradım.Aksama kesin acılacak ** bey dediler. Tamam dedim sabah oldu uyandım baktım açılmamıs aradım. Suanda yemekteyim gidince bakayım hemen acılacak.Aksam üzeri aradım. Gece yeni sunucu gelicek size ondan verelim.Ben her zaman ki gibi tamam dedim.Sabah oldu aradım ''niye acılmadı'' suanda camiden cıktım gideyim hemen bakayım.Aksam üzeri yine aradım bir problem cıktı gece yapacagız.Ertesi sabahı oldu ben baktım yine yok aksam baktım yok bu kez aramadım bakalım ne yapacaklar diye.Ertesi gün oldu sabah aradım şirketi açmadılar diger teli aradım akın bey yok dedi birisi. Diger telefonu aradım cep şuanda yemekteyim hemen bakalım. Ben tabi artık sinirli sinirli bagırdım.Aradan 2 hafta geçti.Ben her gün arıyorum ya Akın bey sinirlendi bana ters ters konusuyor.KİM haklıydı burada sizce ?
Neyse bir sebepten ötürü 30 ytl istedi benden.Ama yemin ederim suanda aklımda yok.100 YTL isteseydi vermek zorunda oldugumu biliyordu kendisi.Halbuki baska sirket olsa istemeyeceginden adım gibi biliyordum.Çünkü 1 ytl lik onların cebinden masrafı olmayacaktı. 4 yıldır bende bu işler içerisindeyim biliyorum. Her neyse verdim ücreti.Ertesi gün oldu yok 1-2 gün sonra açıldı.. Oh dedim sonunda.Tabi bu yasadıklarımın yanı sıra her gün belediyeden ordan burdan arıyorlar.48 tane müşterim var düşünün artık.
Neyse açtık bayiligimizi kullanalım hadi bismillah.Sunucu en basında cok yavastı 1-2 gün böyle devam etti.Daha sonra farklı sunucuya alacagız diye 1 gün kapalı kaldı.Neyse açıldıgında güzeldi ama her gün mutlaka 2-3 saat kesinti yasanıyor ulasım olmuyordu.Onlara birşey demeden suanda kendi sunucumu aldım TeknoAs'dan.Onlara hiç birşey demedim suanda verdikleri hizmet açık mı kapalı hiç bakmadım. Allah büyük.Birşey dedigim yok verdigim 160 ytl İnsallah çıkar onlardan.BU OLAY 2 AY ÖNCE YAŞANDI.sustum sustum burda arkadasların yorumlarına baktım bunu söyleme geregi duydum.Birdahamı asla ve asla dogulular ile calısmam zaten.
Ne kadar güzel bir şirket hakkında güzel şeyler söylenmesi.Ve her şirket ins. güzel yorumlar alır.Kimsenin satışına şirketine leke sürmek olmadıgımı bilmenizi isterim.
Ben 4-5 yıldır bir şirkette calısıyorum.Bayilik alarak'dan internet hizmetleri veriyorum.Şu zamana kadar hiç bir şirket ile sorun yasamamıstım.Referanslarımda bir çok resmi site oldugundan dolayı gündüzleri 1-2 saat sitenin kapalı durması benim için ölümdü.Neyse yine *** şirketi ile 1 yıllık anlasma yaptım ve calısıyordum hiç bir şikayetim yoktu.1 yıllık anlasma sürecim doldu ve bu arada bu arkadasların harddiski yandı hadi bende baska yer arıyayım dedim.Karbilisim'İ iyi bir yer sanmıştım.Buradan 1 yıllık ödeme yapıp hizmet aldım.Aradan 1 hafta geçti halen açılmadı BU SIRADA BENİM TÜM SİTELERİM KAPALIYDI.1 hafta 1 gün sonra yine her zaman yaptıgım gibi aradım.Aksama kesin acılacak ** bey dediler. Tamam dedim sabah oldu uyandım baktım açılmamıs aradım. Suanda yemekteyim gidince bakayım hemen acılacak.Aksam üzeri aradım. Gece yeni sunucu gelicek size ondan verelim.Ben her zaman ki gibi tamam dedim.Sabah oldu aradım ''niye acılmadı'' suanda camiden cıktım gideyim hemen bakayım.Aksam üzeri yine aradım bir problem cıktı gece yapacagız.Ertesi sabahı oldu ben baktım yine yok aksam baktım yok bu kez aramadım bakalım ne yapacaklar diye.Ertesi gün oldu sabah aradım şirketi açmadılar diger teli aradım akın bey yok dedi birisi. Diger telefonu aradım cep şuanda yemekteyim hemen bakalım. Ben tabi artık sinirli sinirli bagırdım.Aradan 2 hafta geçti.Ben her gün arıyorum ya Akın bey sinirlendi bana ters ters konusuyor.KİM haklıydı burada sizce ?
Neyse bir sebepten ötürü 30 ytl istedi benden.Ama yemin ederim suanda aklımda yok.100 YTL isteseydi vermek zorunda oldugumu biliyordu kendisi.Halbuki baska sirket olsa istemeyeceginden adım gibi biliyordum.Çünkü 1 ytl lik onların cebinden masrafı olmayacaktı. 4 yıldır bende bu işler içerisindeyim biliyorum. Her neyse verdim ücreti.Ertesi gün oldu yok 1-2 gün sonra açıldı.. Oh dedim sonunda.Tabi bu yasadıklarımın yanı sıra her gün belediyeden ordan burdan arıyorlar.48 tane müşterim var düşünün artık.
Neyse açtık bayiligimizi kullanalım hadi bismillah.Sunucu en basında cok yavastı 1-2 gün böyle devam etti.Daha sonra farklı sunucuya alacagız diye 1 gün kapalı kaldı.Neyse açıldıgında güzeldi ama her gün mutlaka 2-3 saat kesinti yasanıyor ulasım olmuyordu.Onlara birşey demeden suanda kendi sunucumu aldım TeknoAs'dan.Onlara hiç birşey demedim suanda verdikleri hizmet açık mı kapalı hiç bakmadım. Allah büyük.Birşey dedigim yok verdigim 160 ytl İnsallah çıkar onlardan.BU OLAY 2 AY ÖNCE YAŞANDI.sustum sustum burda arkadasların yorumlarına baktım bunu söyleme geregi duydum.Birdahamı asla ve asla dogulular ile calısmam zaten.
Sadece Gülüyorum Boş Konuşma Toprakçılık Kavgası Etme Akının Banlanması Haksız Adam Zarf Atıyor Resmen Çok Güveniorsan Adresin Pm At Gelip Ziyaret Edelim Seni