kb.com.tr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kar Bilişim Almış Başını Gitmiş:)
109
●9.193
- 19-07-2007, 04:56:29Mekanın nere ? Türkiye Cumhuriyeti sınırları dışında mısın? Varsa bir polis kimliği her yerde geçer , yaptığımız olumlu yorumdan dolayı bizi de pişman ettirme Akın Eroğlu. Meseleden haklısın , haksızsın ayrı mevzu ama ettiğin lafı düşünerek et. İstediğin aşiretin çocuğu torunu ol , fark etmez.
- 19-07-2007, 09:28:07Üyeliği durdurulduBeyler Şurda Birbirimiizi Kırmayalım. Suclu kişi Akın Beydir. Cünkü Hararet ve Hakaret Sahibi Kendisidir. Birisi Sizin siteye Cirkin saldırılar yapsın... Onu Bırakın Bacılarmızda O siteye Giriyor. Bir Şerefsiz girip o siteye adul-t resimler koyarsa oraya bir daha kim girer...
Adam gitmiş akın bey e demiş. Hocam Şu şöyle şöyle yaptı lütfen ilgilenin demiş. Adam o kişiye hakaretler yagdırmış.Sonra gel sana 1000 ytl vereyim derdin para ise o siteyi susbend et demiş. Adam ise cıx diyor. Sonrasında O sitenin asıl sahibi araya girmiş. Adam kafayı yemek üzere düşünün yaptıkları terbiyesizligi. Yani bence suclu akınbey o siteyi susbend etti ama cok gec etti...
Lütfen saygısızlıga ve terbiyesizlige müsade etmeyelim... - 19-07-2007, 09:41:05serdar bey emniyet istediği gibi giripte istediği yerde kafa tutamaz elinde evrağı olur kanıtı olur tutar burası tc belli hak ve kurallar var akın beyde bunu sölemiş adam mekan basmaya geliyor emniyet görevlisi olarak gelmiyor akın bey durumu anlatmış tam olarak.HostAnadolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2007, 09:42:00Karşılığında ücret alınan siteyi nasıl suspend edersiniz sorunu olan var ise gider savcılığa dava açar bunda karbilişim ve böyle yapan diğer firmalar haklıdır.FullDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2007, 09:57:56Haklı yada haksız Akın dayanamıyor hemen patlıyor madem bu adam onun musterisi bilmile gelmeyim falan diyor bu adamın adres bilgileri vardır elinde gitsin adamın mekanına ne yapcaksa yapsın burda ruzgar yapmanın ne anlamı var biri mekan basıyor biri bismilden cıkarmıyor sanal delikanlılıgın luzumu yok varsa bir sorunun git yerinde gor ayagına cagırmakla delikanlı olunmuz.
Kb den hizmet alan var olumlu olan var olumsuz goruslerde var artık hizmet alcak iyi arastırsın öle alsın kimden aldıgı önemli degil alcagı kişiyi iyi arastırsın para kolay kaznılmıyor bu devirde ama adamın 1800 sitesi var diye de gidip adamdan hizmet alıncak diye bir sey yok abddeki vrt duyduguma gore bir musterisinin 50 ye yakın sunucusunu kapatmış gerisini siz dusunun artık konu baska yerlere cekildi artık kitlensin yoksa uzayıp gider - 19-07-2007, 10:11:58AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her duyduğuna inanma ahmet.

