Alıntı
abddeki vrt duyduguma gore bir musterisinin 50 ye yakın sunucusunu kapatmış
o kadar çok şey söyleniyorki özellikle datacenterlar hakkında. söylenilenlere bakarsak çalışılabilecek datacenter kalmayacak ortada.